En riktigt God Morgon!

Vaknade vid fem tiden i morse och tankarna började genast att snurra, det är lite av ett hjärnpussel som håller på att läggas och som från ingenstans dök det upp nya bitar som jag inte tidigare förstått hörde till pusslet.
Någon bild av vad pusslet kommer att föreställa har jag ännu inte lyckats få, men säkert är att dom nya bitarnna får mig att skämmas över att jag inte såg sambandet redan ... eller kanske var det så att jag inte ville se det?

Det är svårt att i efterhand försöka få en uppfanning om vart gränsen för sanningen gick, vad som verkligen var sant och vad som bara var sådant som jag hörde för att jag ville att det skulle sägas...

Efter att ha legat klarvaken i ungefär en timme och spanat ut genom mörkret gav jag upp, det var lika bra att kliva upp och göra iordning frukost.
Det var verkligen mysigt att sitta med en kopp te i halvmörkret, känslar var ungefär den samma som på julaftonsmorgon!
Efter frukosten kunde jag njuta av lyxen man bara drömmer om i vanliga fall, när man är uppe vid den tiden för att gå till jobbet... jag fick krypa ner under täcket igen! Läste några sidor i boken jag håller på med och efter det somnade jag gott igen, så här borde man få ha det varje morgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0