Dagen i korthet

Jag är helt slut i huvet...
Måste försöka samla mig lite och tänka igenom vad det är som har hänt under dagen, men utan att gå in på detaljer så kan jag lätt konstatera att trots att jag tyckte att jag lyckades med att inte ha några speciella förväntningar för dagen så blev jag grymt besviken! Själva projektet 'Validering' är i och med dagens möte slut och nu är det meningen att jag ska ta mig vidare på egen hand, vilket inte kommer bli några problem iofs! jag hade redan börjat fundera på en plan... men ska man utvärdera projektet så blev det inte på långa vägar så som det pratades om från början!

Väldigt synd tycker jag och jag ska nog se till att skriva ner mina funderingar och förmedla dom vidare i leden... Vad jag däremot är väldigt nöjd med är att jag fick tillfället att återvända till Brunnsvik igen och se den omtalade nya matsalen! Vilken jag bara älskade.. den skulle man kunna göra många och långa inredningsrepotage om :P men med badrumsrenovering i tankarna hittade jag nog mest inspiration inne på toaletten (Som Conny förövrigt slussade in alla mötes delagare på för att vi skulle se hur fin den var)!!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0