Bowling

Den egentliga planen för kvällen vara att åka till La och bowla, jag hade lovat att jag skulle spela, ångrat mig, lovat igen och just precis som jag började fundera på att banga igen fick jag veta att det inte skulle bli nått.

Oj, så synd!

Jag är anti bowling av många anledningar, så är det bara.
En anledning är att jag är SÄMST! och kom nu inte dragandes med att 'någon måste komma sist' för det har jag hört till leda i mitt otroligt långa liv.
Jag f a t t a r att nån måste komma sist i allting, men det måste inte ALLTID vara jag!!!

Men, även jag kan ju faktiskt tycka att bowling är roligt... i 20 minuter ungefär... sen är det verkligen aptråkigt och jag tittar på klockan för att försöka få en skymt av tiden som sniglar iväg och så följer en 1 timme och 10 minters pina med onda fingrar och låga poäng.

Nä bowling är inte min grej! Kanske ställer jag upp på en wii match nästa gång vi är på mässa, men det säger jag nog bara för att jag vet att det kommer dröja länge tills dess och jag har god tid på mig att ta tillbaka det :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

JAg har väldigt svårt att tro att du är sämre än mig. Jag behöver en sån där barnränna för att hålla klotet på banan.

2008-11-08 @ 08:43:04
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna:

Vi skulle nog ha trevligt om vi spelade tillsammans :) vi bokar en halvtimme haha!!

2008-11-08 @ 09:52:26
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: "chefen"

wii matchen är noterad :P

2008-11-08 @ 16:48:31
Postat av: allicen

"chefen":

Börjar känna av min krigsskada i bowlingarmen... aj, aj, ojoj! Vi får se om det hinner gå över ;)

2008-11-08 @ 18:03:06
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0