Söndag

Så här på söndagen kändes det inte helt fel att aktivera sig lite och jag började vid luch med att göra ett hembesök för att ta bort lite operations-stygn, det gick suveränt bra (eller??) och när jag arbetat klart blev jag bjuden på jordgubb/rabarber paj! Såååå gott!! :P

Från det ena fikabordet gick jag raka vägen till det andra, som låg på behändigt avstånd i huset brevid och hälsade på stans sötaste kille som va hemma och hade mys med sin mamma.
Elias va lika söt som vanligt och satt hos mig en liten stund innan han blev gnällig och fick komma tillbaka till mamma.
Mamman som det för övrigt va så grymt kul att träffa! Alldeles för länge sen :( I need you som much right now!!

Tog en liten promenad hem därifrån i regnet och nu sitter jag här, näst intill apatisk igen och funderar över om jag kommer hinna laga nån mat innan det är dags att sova igen... Spänningen kvarstår!

Vad har du pysslat med idag?

Kommentarer
Postat av: chaos

Jag har skrubbat ordentligt idag, skall nog fortsätta med det i morgon så att allt skiner!

2008-05-18 @ 21:06:03
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Jag skulle verkligen behöva lite av din energi!!

2008-05-18 @ 21:55:21
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0