Svårt

Det känns som att det är lite svårt att få till ett inlägg här för tillfället... jag funderar nämligen nu igen... men jag hoppas på att det snart går över :)

Idag har jag blivit hembjuden till mor med anledning av att det är mors dag imånn... jag jobbar kväll både idag och imånn och eftersom mamma ska till sin mamma hinner jag inte dit på söndag :(

Vaknade kl 8 i morse och kunde inte somna om även fast jag är jätte trött, har aldrig förstått mig på det där förut, jag har alltid tyckt att om man är trött är det väl bara att sova, men nu vet jag hur det är.. och det är lite jobbigt.. så förlåt till alla er som jag bara ruskat på huvet åt när ni har sökt sympati =)
Kanske är det möjligt att jag kan somna om en stund nu när jag varit uppe ett tag!?!

Det ser ut att bli fint väder idag! synd att det är när jag ska jobba.. men det är hur som helst lite lättare att göra det också när det är sol ute..

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0