sommar?

Mmm... sovning ute i solen är kanske det bästa!
Tog fram min solstol idag och parkerade mig ute i trädgården, någon timme senare vaknade jag upp och kunde beskåda hur vakert gyllenbrun jag blivit... eller?
Imorgon blir det solskydd om jag ska vara ute  :)

Men nu är det ju inte bara så att jag latat mig hela dagen, utan jag har faktiskt gjort lite nytta också och städat ute på balkongen för att sen kunna njuta av  första middagen utomhus! NICE!
Har även fattat det slutgiltiga beslutet om att lägga en ny trall på baksidan så att det äntligen kan bli nån ordning på möbleringen där ute!
Det kommer dock inte innebära att det blir någon altan byggd eller några nya möbler men det kommer betyda att det går att vara där när vädret tillåter och jag kommer kunna odla en och annan blomma i krukorna som jag fått just för det ändamålet!

Börjar (trots att jag sovit middag) bli lite trött och det kommer inte dröja länge innan jag går och lägger mig men först har jag lite viktiga saker att kolla in på nätet!

Vad har du gjort idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0