Nervös

Under natten har jag börjat bli nervös inför morgon dagen, trodde inte att det skulle vara så farligt efter allt som va i April, men nu börjar det alltså igen :S
Idag MÅSTE jag packa!!! Men jag kan inte göra helt klart förens ikväll när jag varit ner till mor och visat klänningen.
För att minska på mitt dåliga samvete för att jag inte får någonting gjort så håller jag på att gå i mina vingel skor, det känns som att jag gör något viktigt när jag gå tränar i dom! jag menar.. det måste ju göras =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller också på och går in mina nya skor... Vill ha dem i parken nästa helg (ska du dit?) men jag vet inte hur det ska gå =)

Måste bara tillägga att du skriver otroligt bra!Ha det skönt i värmen (och i skorna)... KRAM

2008-05-29 @ 20:23:54
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

Anna:

Tack söta du,va gullig du är :)

Tror inte att det blir parken den här gången.. om jag inte minns fel så jobbar jag :( åker ni dit fler gånger får ni gärna höra av er!!!

2008-05-29 @ 22:02:22
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0