Något att fira?

Jag är kompledig från jobbet för att hinna med en massa firande som ska ske under dagen.
Vid lunch åkte jag till La för att fira morfar igen, på rätt dag denna gången, men jag hann också med ett besök på Tha Store, eftersom jag hade en långa lista på saker som jag missade när jag va där sist och gjorde över med pengar...

Mormor hade gjort jättegod mat, först lax toast och sen kasslergratäng, som skall serveras med ris, om man kommer ihåg att koka det vill säga!
Istället fick vi äta GI mat med bara gratäng och sallad men eftersom det inte fanns ris kunde man synda med lite vitt bröd :P

Om ett par timmar ger jag mig av till nästa uppvaktning som denna gång sker genom jobbet... några som fyllt viktiga år,  och några som går i pension och så självklart buffén, som, om jag ska vara ärlig, är den största anledningen till att jag följer med :)
Måste dock försöka plocka ihop alla grejjer inför morgondagens utbildning innan jag åker (om jag orkar :S) för jag kommer nog inte vara så sugen på det ikväll (även om jag bestämt mig för att åka hem tidigt...) och imorgon kommer jag garanterat inte att hinna!
Nån som har tid att tanka min bil åt mig så det är klart???

Köpte föresten GBs ananas glass idag, det är hög tid att börja prova, om man ska hinna igenom alla nya sorter innan hösten är här...

Betyg: Tråkig! Det blir ingen mer sån här i sommar...


Kommentarer
Postat av: chaos

Om du läst den hemlige kocken skulle du aldrig ha ätit sådant glass! Där hittar du tips på hur det öetar efter en riktigt god glass!

2008-05-07 @ 20:40:20
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0