Att luncha

Idag har jag alltså suttit på sektionen och jobbat.
Började kl 8 i morse med avtals informationen och jag tror att det gick ganska bra... eller rättare sagt, jag hoppas att det gick bra!

Därefter har jag och min ensamhet gjort varandra sällskap på kontoret och fasat för att telefonen skulle börja ringa.. vilket den såklart gjorde... typ fyra timmar före ordinarie telefon tid :S
Jobbigast är väl ändå att inte kunna svara på folks frågor och att inte kunna säga något för att lugna dom när dom är oroliga över sin framtid :/
Men som tur va fick jag ett par frågor som jag tyckte att jag lyckades alldeles utmäkt med att svara på och det är precis bara det som behövs för att man ska orka kämpa vidare!

Eftersom jag jobbade heldag idag innebar det också att jag kunde "gå på lunch"!
Det har jag aldrig kunna gjort förut :) jag bestämde mig för kasta i mig maten på en kvart, så som man blir van att göra i mitt ordinarie jobb och sen gick jag ut en stund för att se efter om jag hittade nått spännande som jag skulle kunna köpa! Det gjorde jag... massor med spännande saker... spännande... men allt för onödiga för att jag skulle våga köpa nått av det, så istället köpte jag en glass (för att det ju inte det minsta onödigt) och satte mig på en bänk och försökte vara allmänt sommrig.

Det gick riktigt bra om jag få säga det själv och det väldigt trevligt ända tills det kom två killar från utriket och började filma huset som jag satt vid... då kändes det hela inte riktigt lika trevligt längre och utan att överdriva kan jag väl påstå att det var mer åt det motsatta hållet, så jag packade ihop mina saker, gick och började jobba igen...
Säg till om ni hittar nått youtube klipp där en tysk gubbe står och pratar med mig smygandes omkring i bakgrunden  =)

Kommentarer
Postat av: chaos

Vad duktig du var som bara köpte en glass! Synd att gubbarna störde dig, det verkar i alla fall som du hade det trevligt på din lunch! Ha en trevlig kväll nu!

2008-05-13 @ 20:36:21
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Ja... fast skor är nyttigare än glass :P

2008-05-13 @ 22:00:06
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Hanna

Från utriket.. asg Satan vad länge sedan jag hörde det uttrycket.

2008-05-14 @ 07:10:28
Postat av: allicen

Hanna:

Men dom VA från utriket rodnar



Haha!!

2008-05-14 @ 11:25:37
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0