God morgon!

Ska jobba några timmar idag, börjar kl 13 så det är snart dags att hoppa in i duschen.
Känner mig ganska nöjd med gårdagens städning! Nästan hela huset är klart, bara halva hallen, gillestugan och förråden kvar :) Sen får jag börja om igen :P
Hittade för övrigt Teas svarta boll när jag städade i hästrummet, den har varit borta väldigt länge och jag har tydligen fuskat när jag städat lika länge!
Hon blev iaf jätteglad när hon hittade den i morse och kom upp till mig vid tvn med bollen i munnen och skrek så mycket hon orkade, vilket va imponerande mycket trots att hon hade munnen full med boll :S

Har funderingar på att smsa till 118 100 och fråga vad jag ska äta för mat idag... dom ska visst kunna svara på allt säger dom... jag håller ju visserligen på med min skåprensning fortfarande men har fastnat på korvhyllan i frysen (inget som märkts av här va? ;) haha!) och det börjar kännas aningen tjatigt nu!
Hoppas att dom tipsar om köttfärssås!! :P

Vad har du för dig idag?


Kommentarer
Postat av: chaos

Enkelt recept:

pasta ( penne rigate är bäst)

sås: medan pastan kokar skär du och steket i lite olja, tärnad paprika ( gärna gul )och hackad röd lök ( om du vill även champinjoner - när det är säsong! ). Efter 5 minuter lägger du till lite créme fraiche ( den feta vanliga så slipper du tillsatser och den finns ekologiskt ), salt och peppar lite strimlad rökt skinka om du har ( häller du i i sista stund ) och när pastan är klar är såsen klar. Super gott och enkelt! Bra med en sallad till eller något!

2008-05-06 @ 10:29:20
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Jobbar du på 118 100? hihi!



Tack! låter superlätt, ska prova detta! om inte idag så väldigt snart :P

2008-05-06 @ 17:11:26
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0