God morgon!

Idag kan jag faktiskt säga att det är morgon på riktigt! Det där med förmiddag får ses som en engångsgrej :)
Jag har redan ställt upp dörren och då såg jag att jag faktiskt har några solstrålar på min uteplats redan nu :O det hade jag ingen aning om... Det är dock inte tillräckligt många för att jag ska vilja ta ut frukosten, utan den får bli här inne i vanlig ordning!

Idag ska jag göra något så ovanligt som att jobba!
Är faktiskt lite nervös, för jag vet att det är lite nya rutiner och sånt som jag inte hunnit få nån information om, men jag tror att det ska gå bra och gör det inte det så får jag väl lägga mig ner och grina, det blir säkert bättre av det!!

Hur är det med dig?

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Hhahahah... :-)Hoppas att du har haft en mysig dag!

Kram

2008-05-11 @ 21:10:42
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0