Ungdomskommittén är igång!

Idag har jag jobbat i Örebro och uppgiften för dagen var att komma igång med våran ungdomskommitté! Jag blev verkligen glad när jag fick mailet om att dom på avdelningen hade tänkt på mig när dom såg ut dom personer som gruppen skulle bestå av och gissa om jag blev glatt överaskad när jag fick veta att dom tänk mig som "ansvarig" för kommittén! :O

Det känns faktiskt bra att ha fått lite bättre insyn i det som vi jobbar med och för en gång skull kommer jag kunna slänga upp en siffra på bordet nästa gång jag är på nån träff där man pratar budget och planering :)
Vilket helt plötsligt visade sig vara väldigt snart :S Redan i slutet av April är alla ungdomsanvariga kallade till en träff och eftersom vi tydligen inte har någon med det uppdraget så är jag den som ligger närmast till.
Så nu är det alltså dags att börja bli nervös för nästa resa... Oh my god! hur ska jag fixa det här???


Kommentarer
Postat av: chaos

Grattis! Bra jobbat, kul för dig!

2008-03-06 @ 20:22:19
URL: http://fabulouschaos.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja precis lika bra att söka! Jag är verkligen raka motsatsen till vad resultatet blev. Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

2008-03-06 @ 21:24:31
URL: http://sandrahelenas.blogg.se
Postat av: Designtjejejen

Ja, visst blev det snyggt med tapet på skåpet! Urläckert tycker jag. Jätte bra också om man har något snygg tapet man vill använda :-)
Sov så gott!

2008-03-06 @ 22:36:17
URL: http://designtjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0