Lister

Hela dagen har ägnats åt att sätt upp lister både högt och lågt, bokstasvligt talat!
Taklisterna var så roliga att sätta upp att dom fick sättas upp två gånger *morrar* eftersom dom var sågade som ett pussel... eller som när man stänger en kartong, ni vet, med flikarna sådär omlott.
Det kom jag ju inte på förens jag va inne på del tre och inte kunde få in den ända in i hörnet för att det redan satt en i vägen.
Jag har iofs ingen aning om ifall det är så man sågar lister, men jag trodde att man sågade av dom helt och hållet i 45 graders vinkel och satte dom mot varandra, inte att man timrade ihop dom!
Hur som helst så tror jag att dom kom upp prescis som dom skulle till slut men nu är dom i behov av lite färg igen! haha!!

image329

Golvlisterna, eller för den petige, socklarna är inte helt klara ännu men starten har gått felfritt.. ska bli spännande att se hur det blir i slutet :S

image330

Har även varit till färgaffären och lämnat igen lite tapeter och en burk olja och istället köpt en annan liten burk, med bets, till apotekardisken.
Ska kolla lite så att jag blir nöjd med färgen innan jag börjar kladda på nån stor yta, men det blir säkert bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0