Kvar att göra...

  • Måla taklister
  • Limma fast en list vid balkongdörren
  • Tröskel till portalen
  • Fönsterbräda
  • Tallriks lock till ventilationen
  • Strömbrytare
  • Vägguttag
  • Lacka en repa i golvet
  • Snygga till dörrfodret på balkongdörren
  • Gardinstänger
  • Betsa apotekardisken



    och så resten av huset förståss =)


  • Det är klart!!
    Den där tröskeln stog ju med på listan när köket gjordes iordning också... så det kan väl ses som ett prejekt som lever sitt eget lilla liv :)
    Vad jag verkligen måste ta tag i nu är att leta efter blommor och gardiner...

    Har ju tidigare bett om förslag på blommor, vilket jag fortfarande gärna tar emot fler av!
    Men du undrar jag också;

    vad ska jag ha för färg på gardinerna?

    Har lite funderingar på nått i brunt, men vet inte vilken nyans i så fall... vitt känns som att det blir för tråkigt mot väggarna! Har du nån bra idé?


    Kommentarer
    Postat av: chaos

    Grattis! Skönt att vara klar! Bruna gardiner? blir det inte mörkt? Det kan bli snyggt! Jag funderar över att virka lite gardiner i en naturfärg...vet ej när det blir av, kanske om 5 år! Hehe!

    2008-03-22 @ 20:07:41
    URL: http://fabulouschaos.blogg.se
    Postat av: allicen

    chaos:
    Jag vet inte... tänkte mig typ nougatbrunt eller så... men det är jättesvårt att bestämma sig, även om jag hoppas att det inte kommer ta 5 år =)

    2008-03-22 @ 22:19:56
    URL: http://allicen.blogg.se

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0