I min brevlåda

Tidigare idag hördes en svag knackning på min ytterdörr, jag hade inte kommit längre än att jag hasat mig ur sängen och tråcklat på mig mina snyggkläder, håret stod rakt upp och andedräkten kan nog i det närmaste jämföras med påskkärringarnas kvastar.
Detta sammantaget ledde till att jag inte öppnade dörren,+ även om jag var väldigt nyfiken på vem som kunde tänkas stå därute...

När jag kom hem från affären för en stund sedan låg ett påsk kort i brevlådan och det dåliga samvetet sköljde över mig som en klimakterie vallning, vilka gulliga ungar!!
Önskar att jag visste vilka dom va, då skulle jag leta rätt på dom och överösa dom med godiset som dom skulle fått...

image354

Kommentarer
Postat av: Pygmen

Det var jag, det var jag! Ge mig godiset! :D

2008-03-22 @ 22:51:35
Postat av: allicen

Pygmen:
Jag vet att du ljuger!
och om jag vet det för att jag har målat den själv och tänker trycka i mig godiset själv eller om jag vet det av någon annan anledning tänker jag inte tala om!

2008-03-23 @ 14:46:22
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0