God morgon!

Så fick jag inte sova längre idag... :( jag som tycker så mycket om att sova!!!

Ska iväg och jobba på eftermiddagen, tyvärr, utan att gå in på detaljer kan jag väl säga som så att det inte finns mycket kvar av det som förut gjorde det roligt att gå dit och snart har jag inte ens viljan att försöka längre..
Nåväl... nästa vecka ska jag jobba en dag i Örebro! det, däremot, är hur kul som helst och det lever jag länge på =)

Idag måste jag städa lite här hemma... gjorde misstaget att tända blockljus som inte var från PartyLite och det slutade med att huset höll på att brinna upp och eftersom dom sotat så illa måste jag torka av överallt! Usch!!

Det är nog lite kallare ute idag, för nu är det riktigt stora härliga snöflingor som singlar ner, vet inte om det blir så mycket snö på marken för det, men det ser mycket trevligare ut än vad det gjorde igår!

Vad ska du göra idag?

Idag har jag även den stor äran att gratulera (D)en bästa, som faktiskt fyller år idag!
Gissar att du inte smygläser dagens inlägg eftersom du är ute på äventyr men GRATTIS och massor med KRAMAR i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0