Blommor

Skyndade till blomsteraffären efter jobbet och idag hade det faktiskt kommit hem blommor till mig :)
Dock inte just den sorten jag hade velat ha, med lite bredare blad, utan det blev en vanlig dracena, sån som jag haft förut men som envisas med att tippa hela tiden...
Köpte iaf två stycken och hoppas att dom kan hålla sig raka, dessa är ju trots allt lite större och borde veta bättre!

    

Jag var väldigt glad när jag kom hem och skulle testa, ända tills jag kom på att jag ju inte hade några krukor, eftersom dom jag skulle ha redan var upptagna.
Jag vågade inte åka tillbaka en gång till utan åkte till den andra blomsterhandeln och köpte två vita krukor och lika fort som pengarna drogs från kontot blev jag lycklig igen...

tills jag kom hem och såg att det blev att se för täskigt ut :(
Istället flyttade jag om och gissa vad som hamnade i fönstret? Javisst! Garderobslommorna from hell!!!!




Tillbaka där jag började alltså, med den enda skillnaden att jag är en halv månadslön fattigare :(


Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅ, det gör jag så gärna så gärna =)

2008-03-28 @ 19:28:15
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: allicen

Anna:
Va kul! Hör du av dig i tid kanske det vankas cupcakes :P

2008-03-28 @ 22:45:32
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0