Återhämtning

Jag har slutat att sova när jag har rast på jobbet, till förmån för att äta min lunch i "lugn och ro".
Så mycket det nu blir av det på en halvtimme med ett madhus på andra sidan dörren... det är ju hur som helst bra att jag (nästan) hinner äta i min egen takt, men som en katastrofal följd av det hela så är jag ju sjukt trött hela tiden.
Har försökt hålla igång med det ena efter det andra när jag väl kommer hem för att inte somna då heller men idag va det omöjligt.
Jag orkade inte göra nått, jag orkade varken gå, sitta eller stå, så det enda om återstog var att hämta täcket och däcka i tv soffan.

Nu, ungefär tre timmar senare känner jag mig ganska pigg i kroppen igen, så som jag kanske borde känt mig redan i morse! och nu ska jag försöka komma på nån bra lösning på vad jag ska göra med mina cd-skivor, som precis som allt annat också varit i matsalen förut.
Min cd-spelare, även kallad "buten", platsar inte riktigt där inne längre, men vart gör den sig då bäst...?

Ikväll är det iaf Fredag kväll för min del!
Det betyder att jag kommer göra allt som normala människor gjorde i fredags kväll inkluderat att sitta och glo på tv4 kl 2000 och har jag tur är det åtminstonde nån reklam för nästa veckas avsnitt av Let´s Dance!
Det är mycket möjligt att jag byter ut min fun light mot något lika roligt men aningens starkare, men då först och främst för att få mer plats i hyllorna, såklart!

Hur har din helg varit?

Kommentarer
Postat av: chaos

Lugnt och mysigt här. Skönt att det blir en kort vecka på jobbet nu!

2008-03-16 @ 18:20:55
URL: http://fabulouschaos.blogg.se
Postat av: allicen

chaos: kort vecka... hur menar du då... jag är ledig en dag, jobbar en, ledig en, jobbar två, ledig en och jobbar en till
=(

2008-03-16 @ 18:29:08
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: chaos

oj, stackaren, vad mycket du får jobba. För mig är det bara tre arbetsdagar och sedan är jag ledig 5 dagar så jag ser fram emot det!

2008-03-16 @ 21:29:42
URL: http://fabulouschaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0