Sommarstugan

Idag blir det premiär ute vid sommarstugan :)
Jag har planerat solning och grillning, men har inte kunnat bestämma mig för när jag ska åka dit och om jag ska vara där hela dagen eller ta en paus och åka hem mellan... jag gillar ju egentligen inta att sola och när jag gjort det i nån halvtimme så är jag rätt less på det!

Kankse ska se om det finns någon färg kvar här hemma och måla lite före jag åker... men känner nog egentligen inte för det heller.
Imorgon är det dags att jobba igen, känner att jag skulle vilja vara hemma lite längre efter dom intensiva dagarna i Esto men nu är det ju för sent att söka ledigt så det är bara att gå dit.
Ska för övrigt vara inne på en "ny" avdelning from nu, skönt med omväxlig men jobbigt att inte ha koll på nått :)

Nu ska iaf sätt igång med att läsa lite bloggar så jag blir klar med före kvällen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0