Seg

Man kan, utan att överdriva, påstå att det inte blir så mycket gjort här hemma idag... Har rensat ur frysen och lite sånt men annars är det rätt segt!
Det är nog inte helt fel att komma igång att jobba imorgon så jag får lite energi, att vara hemma hela dagarna funkar verkligen inte nått vidare :S
och jag som planerar att bli äckligt rik så jag kan sluta jobba och bara vara ledig, hur ska det nu gå med det? :O

Är lite irriterad över att det ska hålla på att regna med jämna mellanrum, skulle behöva måla det sista runt fönstren i matsalen men det går ju inte när det spöregnar en gång i kvarten.
Förhoppningsvis kommer det gå att måla väggen på baksidan oavsett vad vi får för väder denna sommar, balkongen är ju ovanför så det är ju tak där... längtar efter att få klart trädäcket på baksidan men det måste målas först!
Har ju bestämt mig för att ta en sak i taget.. men det är ju sååå svårt! Vill att allt ska vara klart NU! =)

Kommentarer
Postat av: Maja

haha, jag tänkte också bli äckligt rik! :D får väl se hur det blir med det liksom ^^

2008-06-29 @ 20:55:13
Postat av: allicen

Maja:

Hör av dig om du kommer på nått bra sätt... det känns lite bråttom att komma igång =)

2008-06-30 @ 16:42:19
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0