oj :O

ställde klockan på 9 imorse men var så trött att jag tänkte ligga en stund till, att jag nog skulle vakna en halvtimme senare! kvart i elva bestämde sig mitt jag för att vara utvilat och jag kunde släpa mig ur sängen :S

Hade tänkt åka upp och titta lite på stenmässan, men nu vet jag inte om blir så... måste hitta lite energi till att ta mig in i duschen först! håret står verkligen rakt upp =)

Imorgon ska jag till Örebro igen... tågtiderna passar inte alls och jag vet inte vart stället jag ska till ligger, så jag ska kolla upp om det passar bättre att hoppa av i Lindesberg och åka bil med dom därifrån istället, annars får jag åka tidigt och vänta i 50 minuter på att Håkan hämtar mig, fukar väl det också, men det låter inte fel att få sova lite extra!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0