Ny mobil

Nu måste jag verkligen köpa en ny telefon!!
Min skitmobil har ju alltid levt sitt eget liv och gjort lite som den vill, men nu har den slutat att ta emot sms :O
På midsommarafton stängde mobilen av sig vid 21 tiden för att batteriet va slut och när jag kom hem på natten och slog på den igen haglade det in sms som kommit under hela dagen, det tidigaste hade jag fått redan halv elva på förmiddagen, men ändå hade det inte blivit mottaget.

Nu stängde jag av den för att se om jag kunde få bort en märklig ikon som dykt upp under natten, om att jag befann mig utanför mitt eget opertörs nät, ikonen försvann när jag startade upp telefonen och samtidigt ramlade två sms in som blivit skickade igår vid 17 tiden.

Behöver jag påpeka att det här är irriterande?

Förlåt att jag inte svarade igår :(

Kommentarer
Postat av: chaos

när du köpt ny mobil se till att din gamla lämnas in samtidigt för återvinning. Batterierna är farliga om det inte hanteras rätt för återvinning!

2008-06-22 @ 11:08:19
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0