Långfika

Åkte iväg för att äta en glass med C idag vid lunchtid och kom hem närmare kl 20 :S
Det är svårt att slita sig när man inte ses så ofta och speciellt som hon har sitt lilla charmtroll som följeslagare :)
Tänk att minimänniskor är så söta oavsett hur mycket kräk dom öser ut över både armar och ben när man håller i dom :)
Fick se lite bilder på färskingen Viggo (hoppas att namnet stämmer), Grattis och hoppas att jag får träffa även er innom en överskådlig framtid!!
Förutom gulliga bilder på kusinerna fick jag även veta en hel del saker som jag hade haft ett bättre liv om jag sluppit höra, det verkar inte finns något som kan minska min oror, tyvärr!

Imorgon ska jag jobba på sektionen och ska få följa med V ut på arbetsplatsbesök! Ser fram emot vad det kan innebära och hoppas på många nya erfarenheter!
Har lagt om schemat lite denna vecka eftersom det blev mycket med både jobb imånn och sen mötet i Örebro, men nu tror jat att det ska vara fritt fram att genomföra allt som är planerat utan att det blir för mycket, jag tänker vägra utbrändhet så länge det bara går även om det måste innebära en del krångel och tjafs.. det är det värt i längden :)

Nu är det emmertid dags att sova lite så jag är pigg på jobbet imorgon!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0