Kvällspromenad

Efter att ha tagit en liten kvällspromenad i den varma sommarkvällen är det snart dags för film igen!
Ikväll ska jag se The wedding planner på 3an och efter det måste jag försöka sova så jag är pigg på jobbet i morgon.
Semestern börjar närma sig nu och jag har bara 10 arbetspass kvar :)

Hoppas fortfarande att sommaren kommer bli så som jag hoppades då när jag började planera, nån gång där mitt i vinterslasket som var... samtidgt vill jag gärna tro att jag lärt mig att inte ha för stora förväntningar eftersom man ändå bara blir besviken då... jag ser det dock mer som en längtan.. eller möjligen önskan... men herregud så mycket jag längtar... eller önskar... =)

Kommentarer
Postat av: chaos

Vad skall du göra på semestern?

2008-06-30 @ 11:07:56
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Förutom att göra om mitt hus till ett sagoslott så hoppas jag kunna träffa en del vänner som det tyvärr är alldeles för länge sen jag såg! :)

2008-06-30 @ 18:35:43
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0