Klant!

Jag blir så trött på mig själv!

Jag har kollat tågtiderna,
Skrivit upp dom på ett papper som jag lagt vid väskan i hallen,
Kontroll kollat tiderna två gånger under gårdagen,
Räknat ut vilken tid jag måste kliva upp för att hinna klart i tid,
Planerat för vad jag ska göra under dom två timmarna jag måste vänta före mötet.

och vad händer?
Jag tar fel på tiden!!!!! När jag nu trodde att det va hela 40 minuter kvar till jag skulle åka visade det sig (vid den tredje kontrollen) att tåget gick för sisådär 20 minuter sen *sucka*
Nu kommer jag alltså komma en kvart för sent istället och missar guldklimpslunchen :(

Varför är det så svårt att åka tåg? och finns det hjälp att få för en sån som jag?

Kommentarer
Postat av: chaos

Säg inte så, då blir jag orolig inför min långa tågresa till Italien! Allt måste klaffa annars får jag panik!

2008-06-11 @ 21:55:44
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

Se bara till att pränta in AVGÅNGSTIDEN och anpassa dig efter den, så ska du se att det går finfint! Det är när man lägger upp morgonbestyren efter ankomsttiden som det går på toket :)

2008-06-11 @ 22:17:41
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0