Helg

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag... lite städning blir det nog så att det är klart tills jag börjar jobba igen, det är verkligen inte kul att komma hem efter en arbetsdag och vada fram bland dammråttor!
Chaos föreslog att jag skulle baka cupcakes idag och jag tror att jag ska göra som hon säger :) ska hitta lite inspiration först bara, vet inte vad jag ska dekorera dom med isf och det är ju den biten som mest träning så gör jag inte det kan jag lika gärna låta bli.

Skulle vilja lära mig att modellera lite blommor och sånt men är ju, tyvärr, helt värdelös när det kommer till allt estetiskt.
Vet du nån bra sida där man kan lära sig det?

Var väldigt trött igår, även fast jag vilade massor på eftermiddagen! Annars hade jag trevligt, tog en liten kvällspromenad hem och va i säng vid ett tiden. Alldeles lagom med andra ord :)
Hur hade du det igår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0