Har du nån äventyrare till övers?

att åka tåg är det bästa!
Idag va F.SS's bror med på tåget och snackade bildelar i telefonen, vilket gjorde tanten med medhavda flergångbestick i plast så nyfiken att hela tågvagnen nu vet vad en sprängkåpa är för nått :)
Till min stora lycka jobbade Favvo-Emil så jag kunde köpa kaffe också eftersom vi inte fick nått på mötet... förstår dom inte att jag är en tant?

Imorgon får jag ännu lite längre sovmorgon än vad jag hade (läs: tog) idag och den här gången vet jag att jag har koll på tiden... jag ska sluta kl 16 och så är det bara att räkna mina timmar bakåt för att ta reda på när jag måste börja :)
Hoppas att det är lite lugnare imånn än det va i tisdag.. har lite samtal att ringa! Bla till far för att kolla upp om han kunnat fixa fram nått telefon nummer till nån alldeles äkta äventyrare åt mig, eftersom jag lovat att ordna med en sån som föreläsare  :S hujeda mig.. i värsta fall får jag åka själv och berätta om mina äventyrliga tågresor!

Vad har du gjort för äventyrligt idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0