Familjen

Har haft besök av familjen ikväll.. alla utom Nea, eftersom hon är på ön.
Skönt att ha dom här ibland! Jag vet, tyvärr, allt för väl att det inte är någon självklarhet att det är så.
Fick en arbetsbänk av Bror som jag ska ha ute i garaget! Det blir perfekt, har ju förhoppningen om att jag ska pyssla lite mer framöver och då är det bra att kunna vara därute och måla och så, då slipper jag ha en massa färgburkar och kladda med inne.

Pratade lite bil också... tydligen är Lilly väldigt populär, för nu finns det ytterligare en spekulant och far har kollat runt och hitta en miljöbil som han trodde skulle passa mig istället =)
Hoppas att vi snart kan åka iväg och titta lite, innom kort kommer jag nog nämligen vara i behov av att kunna åka längre än till station och tillbaka!

Ni ska jag gå tillbaka till tv:n, fördriver tiden med att kolla på en, mer dålig än bra, film på 4an, Tonårsliv tror jag att den hette...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0