Esto

Det visar sig till att Esto inte är så stort när allt kommer omkring.
Det finns egentligen bara ett tio-tal gator och alla leder antingen till borgen eller till folketshus!
Jag har däremot inte vågat mig på att försöka hitta någonstans på egen hand men mina älskade kurskamrater är väldigt omtänksamma och hjälper mig med det mesta. ;)

Kursen innehåller väldigt mycket skratt och väldigt mycket brobyggande och fortsätter detta kommer snart Sverige vara det brotätaste landet i Sverige!

Kongressen innehåller förutom skratt väldigt mycket trevliga återseenden, vissa känner man igen utan att veta vem dom är och vissa tror man sig veta vem den är men känner inte igen alls :)
Såklart finns även "världen är liten" momentet med denna gång och det är lika underbart varje gång :P

Vi har ju iaf klarat av en av dom sakerna som jag såg fram emot mest och tyvärr måste jag säga att jag blev lite besviken, jag pratar förståss om invigningen.
Välkomst talet hölls av Johan Ulveskog och va det  bästaste, därefter va det tjejsång oche efter det killsång framförd av Peter Karlosson och dom blå grodorna.
Inte alls så pampigt som jag föreställt mig i mina drömmar men det får väl duga för den här gången...

Det får räcka så här men kanske återkommer jag nån mer gång innan jag beger mig hemmåt med min numera gigantiska packning, denna gång är INTE den extra väskan mitt eget val =)

Vad har du för dig?

Kommentarer
Postat av: chaos

Mår du lite bättre nu? Synd att jag inte kunde träffa dig denna gång men säg gärna till när du är i huvudstaden igen! Ha det bra!

2008-06-02 @ 13:25:07
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/
Postat av: allicen

chaos:

oh, jag mår mår mycket bättre! har haft två dagar helt utanhuvudvärk och börjar känna mig som mig själv igen =)

Det blir säkert fler chanser...

2008-06-02 @ 16:57:33
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0