Chill

Verkar inte bli nått nytt garagetak idag utan istället ska upp till staden för att träffa en tjej med hennes lilla kille och få höra allt om en annan tjej och hennes alldeles färska ännu mindre kille :)
Tänkte passa på att fråga dom tre frågorna men jag kommer bara ihåg två av dom... hehe!

Ska även in på jobbet en sväng och lämna lite ledighets-ansökningar, känner på mig att det kommer mottagas med idel leenden :P Tänker dock strunta i det eftersom det här faktiskt gör mig lycklig i hjärtat på riktigt =) Inte minst pga av alla guldklimpar.. Me Like!

Fick samtal om att jag skulle till Örebro och ersätta på ett möte denna vecka, det är ett kort möte och jag vet inte hur jag ska göra för övrigt den dagen *funderar*
För kännedom kan jag även meddela att även fast det bara är nån dag kvar har jag ännu inte kollat tågtiderna! Jag kan faktiskt vara lugn ibland också ;)

Vad ska du göra idag?



I will give it my bestes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0