Barnbesök är lätt som en plätt!

Nu har lugnet lagt sig här hemma... det enda barnet som är kvar är jag själv som leker med min nya mobil =) jag har ändrat massor med inställningar helt själv och att återigen ha en Nokia gör att det känns som att jag hittat hem igen!

Det va inte så mycket att vara nervös för, det här besöket... jag hade nog liksom lite glömt bort att dom här barnen faktiskt är väldigt väluppfostrade och gulliga på alla sätt och vis!
Dom klarade sig alldeles utmärkt på egen hand och jag behövde bara tänka på att titta på söta lilla Nelly!
Hon måste vara världens gladaste unge, minst! enda gången hon grät va typ när hon tränade på att stå utan att hålla sig i något och efter en stund ramlade baklänges och slog huvet i golvet, men vem skulle inte gråta om man gjorde det? 

Wiiiee!!
 vad glad jag är att dom kom hit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0