Våra bästa år frukost

Har kommit igång ganska bra nu på morgonen... har redan hunnit duscha och ätit frukost till *våra bästa år*.
Det är mycket som är märkligt med den där serien! Det senaste i raden av märkligheter är att dom verkar ha bytt ut tjejen som spela Belle.
Alternativt har jag noll koll och helt enkelt inte känner igen henne... men jag tror inte att det är så det ligger till den här gången. 
Ska försöka passa in så jag hinner se lite av dagens avsnitt innan jag går till jobbet, man vill ju inte missa nått :)

Det är alltså jobbet som gäller ikväll och jag brukar vara noga med att inte ta reda på vilka uppgifter som är mina i förväg, då slipper jag gå och tänka på jobbet när jag är hemma, men idag råkar jag veta vad som väntar när jag kommer dit och jag kan inte påstå att jag längtar :(
Hoppas att jag klara mig ur dagens prövnigar utan att få en massa blåmärken eller bli spottad på :S

För övrigt kan man konstatera att vädret sakta börjar bli bättre och solen tittar faktiskt fram en hel del! Kanske blir det badväder till helgen?

Kommentarer
Postat av: Niccie

SV: haha, tack. :D

2008-07-01 @ 14:07:39
URL: http://niccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0