Mellan hyllorna på ica

En person jag känner smyger fram till mig mellan hyllorna på ica och viskar

-jag såg en kändis!

Jag och alla andra som stog på höravstånd höjer genast våra huvuden och i ögonen på oss alla kan man utläsa

-"vem? vem?! VEM?!!!"

Samtliga kunder skyndar sig att kasta ner den frukt som ska ha för att så fort som möjligt hinna ifatt och kolla... VEM kan det ha varit?!
En stunds ivriga blinkningar och "diskreta" pekningar senare har vi alla kontaterat att, JO! ta mig tusan... det ÄR en kändis! men frågan kvarstår... VEM var hon?!?!


Kommentarer
Postat av: smygpoeten

=O Vem var hon?!

2008-07-11 @ 18:32:32
Postat av: allicen

smygpoeten:

Jadu.. det undrar vi med... hon har spelat läkare i nån svensk serie men även fast jag letat som en galning hittar jag ingen bild på henne så jag får veta vad hon heter :(

2008-07-11 @ 22:15:29
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0