Kedjemail

Nu ska vi se... det här riktar sig alltså till er som då och då skickar iväg ett och annat mail till mig.
Jag älskar att få era mail, däremot älskar jag inte kedjebrev!
Jag öppnar inte ens mail som heter saker i stil med: "FW,Vb, FW, Vb, det här bara måste vara det roligaste du någonsin läst och gör du inte som det står kommer du dö dödens-död innom sju timmar alternativt leva resten av ditt liv utan vänner"

Så snälla, skicka dom inte ens till mig!! OM INTE: Det är så att du faktiskt tror att innehållet i brevet kommer tillföra mig något, och då menar jag inte "du är en bra vän och bevisa att du tycker om mig lika mycket genom att skicka tillbaka till mig-brev", vill ni berätta för mig att jag är en bra vän så gör det, mer än gärna, på ett äkta och framför allt personligt sätt!
Jag kommer heller aldrig att skänka pengar till varken barn eller djur som har det svårt och som kommer dö innom en månad (trots att brevet cirkulerat i tre).
Jag skänker pengar på andra sätt istället och däribland inkluderas även dragspelaren utanför ICA! (För en femma blir han tyst så pass länge att man hinner in i bilen)

Det var nog bara det jag vill få sagt :)
Hur många kedjemail har du fått idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0