God morgon!

Idag gick jag upp så tidigt att jag missade "våra bästa år-frukosten" En hel timme för tidigt satt jag med med mina hårda brödbitar i högsta hugg och såg med spänning fram emot att få se om det kunde tänkas hända nått i Salem idag... dock va jag ute en hel timme för tidigt, så det blev ätning till top model istället... vilket kändes föga inspirerande, haha!!!

Har ju dock redan hunnit kolla igenom alla dom bloggar som jag slaviskt följer och tack vare det har jag fått dagens bästa överaskning :)
Anna länkade till en sida som jag lääänge varit i behov av att hitta och nu vet jag inte hur jag ska få ihop allt jag vill göra idag, måste nog iaf skaffa mig en laptop så jag kan sitta vid tvn och samtidigt pyssla med mina bilder!

Idag ska ju även altanbygget fortsätta... hoppas att det går smidigt! det borde inte ta så lång tid att få det där klart :) Imorgon är det nämligen vilodag! jag ska till Linde och träffa JosePett *längtar*
Förra året sågs vi två gånger och senaste gången var vid marken förra hösten :S
Ska bli skönt att träffa henne, "i år" har vi nog mycket att prata om och hur sällan vi än ses så känns det alltid likadant som när vi träffades varje dag under skoltiden!
Tar tåget dit och sen har hon lovat att köra hem mig om det inte finns nog med tåg som går hemmåt.. vilket det nog inte kommer göra, då sista går hem redan 20.30 :( Förra sommaren när jag åkte dit för att vi skulle äta lunch tillsammans blev jag kvar ett halv dygn haha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0