God morgon!

Det verkar inte bli lika varmt idag som tidigare dagar, men det är iofs bara bra för min del! Då kan jag vara hemma och förbereda inför kvällen istället... Mycket städning återstår efter alla lata dagar och därtill kommer förberedelserna av maten.

För tillfället har jag endast ett par små funderingar.. det ena är hur jag ska lösa bord-problematiken, om det blir så att vi faktiskt kan sitta ute! Stolar har jag, men bordet är inte stort nog :S
Det andra är vad jag ska ha för glas till melon-dricken som jag tänkte bjuda på när gästerna kommer (så dom har nått att gör under tiden jag far runt som en yr höna och fixar 'det sista'..)
Snart är det frukost time och 'våra bästa år' som gäller, efter det är det bara att sätta fart :)

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Elin W

Grattis grattis! :)

2008-07-31 @ 11:19:05
URL: http://tomoholic.blogg.se/
Postat av: allicen

Elin W:

Grattis grattis! ;)

2008-07-31 @ 11:39:54
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0