God morgon

Sitter och väntar på att det ska bli lagom att börja göra iordning frukosten som jag ska äta samtidigt som jag kollar på 'våra bästa år'.
Idag ska jag prova att göra en kokos och ananas- smoothie, spännande att se hur det blir :)

För övrigt vet jag inte alls vad jag ska göra idag... det är en rad kvar att lägga på altanen, den sista som måste måttas in mot tegelmuren, vilket betyder att det är ett väldigt pilligt jobb...
Det kommer nog funka att lägga dit den idag även fast det visst ska bli ännu varmare idag än vad det varit!! *pust*

Har inte kunnat måla nått mer eftersom det är alldeles för varm på baksidan, men ikväll ska jag nog se om det inte går att komma igång med det också!
Kan nog ändå inte ligga ute vid sjön hela dagen idag eftersom jag har bränt mig lite :( men en liten tur dit för att bada blir det nog!

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Hanna W

Men gumman, det är lördag. då är det inga våra bästa år..

2008-07-26 @ 10:15:07
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: allicen

Hanna W:

Jag kom på det när jag bänkat mig och fick lov att hålla tillgodo med 'scrubs' BUHUHUHUHU!!!!

2008-07-26 @ 10:27:08
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0