Förväntan

Vaknade 50 minuter före jag skulle kliva upp i morse och kunde för allt i världen inte somna om, jag låg helt klarvaken och funderade.
Ni vet, sådär som på sin födelsedag, man låg vaken jättelänge och väntade att familjen skulle komma in och sjunga! eller på julafton när man inte trodde att man skulle kunna vänta en sekund till innan man fick gå upp och se alla paketen under granen... nästan precis så kändes det i morse, sista arbetsdagen före semestern! Tre lediga veckor är sannerligen ingen dålig present :)

Under eftermiddagen har jag städat lite, målat lite och tvättat lite... man ska ju inte ta ut sig :)
Nu ska jag snart ge mig iväg till mor och far som bjuder på middag kvällen till ära! Fast kanske mest för att smöra så att jag ska hjälpa henne med en sak... haha!

och ja just det... jag har plankor på gården!!! nu måste jag bara lära mig hur man bygger trall.. *funderar*

Kommentarer
Postat av: S A R A

svar: åh vad bra! =D har du kanske en bild typ en före o efter bild så man ser hur de blir? kram

2008-07-15 @ 12:17:02
URL: http://zaaurahs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0