Dagmamma kanske är jobbet för mig?

Har haft besök av Elias och hans mamma idag, vi satt ute i trädgården, vilket nog är typ tredje gången på hela tiden jag bott här som det händer!
Tyvärr är inte min gräsmatta speciellt jätteplatt, vilket medförde vissa problem för Elias när han skulle försöka ligga och ha det trevligt i skuggan på en filt... han halkade iväg så fort han sprattlade till lite :) Vilket barn gör ganska ofta kan tilläggas. (jag börjar kunna det här med barn nu ;) märker ni?)

När det blev matdags passade jag honom under tiden som godsakerna tillreddes uppe i köket och idag började vi vårat brobygge! Jag blåste lite på honom och han skrattade ett bubblande skratt tillbaka :) vårat första moment minsann, det är stort!

Tror för övrigt att jag blivit väldigt vackert gyllenbrun när jag va ute idag! Om jag låter bli att se efter kan jag åtminstonde tro det ett tag till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0