Balkongmys

Vilken kväll det blev! Satt en stund ute på balkongen efter jobbet och bara njöt... tills jag kom på att jag skulle in och rota runt bland alla mina grejjer igen :)
Det hela började med att jag skulle kolla igenom mitt lager av ljusstakar och se om jag hade nått som passade på balkongen, men slutade med att jag rev och slet i allt möjligt som ligger och skräpar i alla mina små skrubbar... Jag ska nämligen packa ihop större delen av mitt bohag och följa med på loppis lite senare i sommar!

Har varit i drömmarnas värld tillsammans med söta B på jobbet, hon är jätteduktig på att måla och vi har länge pratat om att hon skulle göra någon tavla till mig.
Idag hade hon med foton på tavlor som hon har gjort och dom var verkligen helt underbara! hon är så duktig!!!!
Nu kan jag dock inte bestämma mig för vilken typ av tavla jag skulle vilja ha... om jag vill ha ett porträtt eller om det ska vara något annat och om det isf ska vara en tavla eller en två- eller tre-delad... hmm... hur ska jag någonsin kunna bestämma mig? haha!!

Nu ska jag iaf snart sova, så att jag inte latar bort hela dagen före jobbet imånn.. som jag råkade göra idag! *rodnar*

2 dagar kvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0