Tea

Min lilla bebis är tyvärr väldigt rädd av sig, hon tycker inte om plötsliga rörelser, "främmande" människor eller höga ljud.
Det betyder att hon inte är speciellt glad när det ska rustas nånting här hemma, då det oftast betyder att alla dom här sakerna kombineras under en längre period.

Vad hon däremot alltid har tyckt om är kartonger!
Både att riva sönder, ta sig in i och framför allt; sova på! Till hennes stora lycka finns nu ett antal kartonger, med allt som jag plockat ner från matsalen, som kommer stå kvar under en tid vilket ger henne chans att hinna med allt detta...

image243

Kommentarer
Postat av: Linnis

Det är ju helt fantastiskt att hon låg stilla så länge att du fick ett kort!!

2008-01-23 @ 11:49:26
Postat av: Fia

Ska ni rusta? Va kul..
Vi har snart gjort klart vårat kök. Skulle behöva börja i tv rummet så fort det andra är färdigt men hittar ingen motivation. Guldiga och bruna rosor från 70 talet är väl kanske inte vad jag önskar..
Följ med syrran hem och kolla nån gång!

2008-01-23 @ 11:55:03
Postat av: allicen

Linnis:
Jag hann ta massor med kort :O ett skitfint där och gäspar så man ser alla huggtänderna! haha!!

2008-01-23 @ 14:40:13
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: allicen

Fia:
Ja, det är matsalen som står på tur :)
Bilder kommer...
Du får säga åt syster att hon skärper sig med att svara när man försöker få kontakt med henne *skrattar*

2008-01-23 @ 14:43:45
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0