Tapetprover

Favoriten just nu!
Gillar den här randiga tapeten men om jag väljer den här blir det ingen fondvägg...

image247


Blad...
Är inte helt säker på att jag skulle tycka om den här i längden, funderar på om man kunde ha den som fond men då blir ju inget mönster alls på dom övriga väggarna och det känns lite tråkigt.

image248


 Det här va den första som jag föll för i butiken, men tyvärr finns den inte i vitt utan i så fall blir det antingen grått eller lite åt det beiga hållet... är ganska tveksam till om jag vill ha det!
image249


Smala ränder är väl kanske inte riktigt min grej men jag tycker såååå mycket om den här!
Skulle gärna se den som fond, tapetserad med ränderna vågrätt =)

image250



Godis!!
Tycker inte om blommigt och jag vill inte sätta upp en ny omgång med medaljonger när jag väl tar bort de som redan finns men ändå älskar jag dom här!!

     
 







 

Kommentarer
Postat av: Linnis

Det är alltså detta du kommer att utsätta mig för när jag kommer förbi ikväll?

2008-01-24 @ 16:13:56
Postat av: allicen

Linnis:
Oh yeah!

2008-01-24 @ 18:19:55
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Fia

Jag gillar de men blombladen bäst...
Tänk om man hade två fondväggar, då skulle det bli lite mera mönstrat..

2008-01-25 @ 11:44:57
Postat av: allicen

Fia:
Jag tycker också om bladen! men mamma säger att jag inte får ha majja odlingar i matsalen :O

Problemet med fondvägg är egentligen att jag inte har nån vägg alls som är lämplig... det är tre dörrar längs ena väggen, gigantiska fönster på dom andra två och vid den tredje står hyllorna så man ser ju inte mycket av tapeten där... :(
MEN! jag har blivit lovad "fria händer" inne på kontoret *dregglar*

2008-01-25 @ 12:02:22
URL: http://allicen.blogg.se
Postat av: Fridah

Nejnejnej!
Den första är finast. Ingen av "blommtapeterna".. :P

2008-02-10 @ 01:14:12
URL: http://medlem.spray.se/fridahstella
Postat av: allicen

Fridah:
Du kommer bli glad över mitt beslut =)

2008-02-10 @ 14:32:34
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0