Stormvarning

Idag blev det ingen förmiddagspromenad, det blåser om möjligt ännu mer idag än vad det gjorde igår :O
och enligt mina beräkningar betyder det att dom tre minusgraderna i själva verket är som tretton, vilket ju egentligen inte är så mycket att orda om när det gäller att promenera i dom, om det inte vore för just det faktum att dom där 13 graderan stormar runt precis hur som helst!!
Lite som en ond cirkel skulle man kunna säga.

Igår va jag till Tha store!!!
Köpte julgardiner för 17kr paret och slog sönder en liten kopp, vilket jag inte berättade för någon *skämmas*
Hur som helst så blev jag än en gång övertalad att inte köpa en tomte i naturlig tomtestorlek även fast det fanns gott om plats kvar i bilen! Den hade tom fått bälte jue!
Hoppas att lillNea följer med mig när jag ska dit om ett par veckor! Hon kommer garanterat att stå på min sida i den här frågan!!

Nån som har några bra tips på vad man ska hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0