pärmshopping

Har just kollat på One Tree =) hinner se nästan hela avsnittet när jag jobbar dag och idag började jag inte. till min stor förvåning! grina en enda gång :O
Börjar jag bli känslokall??

Lite senare idag ska jag ta mig fram till bokhandeln för att försöka förhandla mig till ett bra pris på gaffelpärmar *flinar*
Eftersom jag inte har fått nån bra ordning på mitt kontor så har jag alla mina pärmar i en hylla i matsalen och nu när det ska fixas där så måste ju självklart pärmsamlingen piffas upp lite =)
Återkommer med en uppdatering om hurvida jag lyckas med mina förhandlingar :P eller om jag måste handla på nätet.

Har haft funderingar på om det skulle kunna vara genomförbart att stå utomhus och slipa byrån som jag ska betsa, för man bör väl slipa den även fast den bara är oljad?, men idag har det singlat ner några enstaka snöflingor och det skulle inte förvåna mig om det kommer ett riktig snöoväder som ställer till det för mig, vad gör jag då? slipar den innomhus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0