morgon"pigg"

Idag har jag klivit upp tidigt!
Dagens rutiner kommer nog innehålla några små förändringar mot vad som har varit och för att inte göra det lika kännbart går jag upp i tid och låssas som att det är orsaken till att dagen inte kommer se ut som vanligt.
Fördelen med att ha en knasig hjärna är att man kan spöka med den bäst man vill när det behövs (och på så vis ge igen för alla gånger den spökar med mig :/ )

Idag är det vackert väder, solen skiner och det ser ut att vara några minusgrader så idag får jag snöra på mig mina nya kängor och ge mig ut på promenad igen =)
Efter det ska adventsljusstakarna och stjärnorna plockas bort, det blir alltid lika tomt när man gör det men förhoppningsvis kommer stugan att fyllas med slipdamm innom kort!

Ååå vad jag längtar!
Min gråsvarta period från köket har börjat avta och nu har jag börjat drömma om mina nya tapeter och färgerna jag ska ha till dom!
Nu på morgonen bestämde jag mig även för att behålla apotekardisken men betsa den brun istället, kanske ska jag leta rätt på några nya handtag till den också!

Vad gör du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0