Första dagen

Årets första dag överaskar med ett efterlängtat snöfall! Tyvärr är det lite, lite för varmt så snön är farligt nära att nå smältpunkten.
Efter att jag bjudit mor och far på fika iklädd mina snyggaste morgon kläder bestämde jag mig för att ta med jul- och nyårsmaten på en promenad med förhoppningen att det skulle vara bra för svansen, som envist gör sig påmind genom en ständig värk.
Hurvida det gav någon läkande effekt är dock ovisst, men det blev förhoppningsvis inte sämre iaf!!

Närmast på programmet står nu tvagning i form av duschning och efter det hoppas jag hitta på något roligt städprojekt att roa mig med under tiden som jag drömmer att det ska bli torsdag så jag får åka och iväg och titta på (köpa??!!) tak till matsalen =)
Räkna med en ny kategori innom kort :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0