tidsfördriv...

Uppe i matsalen är slipningnen av spacklet i full gång och jag väntar på att dörrbytarna ska komma hit vilken minut som helst...
Själv känner jag mig mest ivägen så jag försöker att göra lite nytta på annat håll istället, började med att dammsuga... hmmm... nu i efterhand känns det som en halvsmart idé eftersom det snart kommer vara lika dammigt igen när alla går runt med skor fulla i slipdamm!
Har tvättat lite, fixat med kursintygen som jag skulle gjort för länge sen och nu senast har jag gjort en banankaka som står i ugnen, ifall jag får nöjet att bjuda dessa snälla och hjälpsamma människor på fika :)

och ja just det! Nu är det närapå nollgradigt så förhoppningsvis behöver jag inte frysa ihjäl när dom tar bort dörren! Alltid något :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0