Tea tröttnar

Tea har en liten rolig egenhet för sig, om hon sitter med när någon nyser, hostar, eller snörvlar så svarar hon alltid med ett litet pip.
Vet inte om hon stör sig på det eller om hon svarar på något vis...
Gissar på det första alternativet och med min hosta så börjar jag tycka synd om henne, det är ett väldans pipande här hemma om dagarna ska ni veta :)

Har börjat fundera på om jag är på väg att få magsjuka också... hade ont i magen när jag skulle sova igår och det fortsatte direkt nu när jag vaknade, så jag vågar inte äta någon frukost, jag vägrar må illa så är det bara!!!
Känner egentligen bara för att krypa tillbaka ner i sängen igen, jag få ingenting gjort här hemma ändå :(

Kanske kan jag ställa väckarklockan på 19.45 så hinner jag iaf se melodifestivalen och det är ju prio 1 idag =)

Tittar du på melodifestivalen?

Kommentarer
Postat av: smhp

Jag älskar katter och deras små egenheter!!!

2008-02-23 @ 11:03:09
URL: http://smhp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0