Segt :(

Det blev ett par timmars sömn till på förmiddagen men inte blev jag att må nå bättre för det :( Har ätit en kopp yoghurt och det har gått riktigt bra, halva övervåningen är sanerad och om mindre än en timme kommer mamma och pappa hit för att drick kaffe, då gäller det att jag har hunnit duscha också...

Mamma har varit till "make up store" och blivit sminkad idag =)
Gav henne ett presentkort på en smink-kurs i julklapp och nu ska jag alltså snart få se resultatet! Spännande!!
Pappa har också roat sig, dock inte med att bli sminkad, utan med att åka till vuxendagiset i Insjön (läs Clas Ohlson), måste säga att jag är lite avis på dom båda faktiskt!! men nu så ser jag med stor förväntning fram emot att träffa två sprudlande glada föräldar som kan komma hit och lyssna på när jag gnäller =)

Vad gör du idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0