Saker som piggar upp...

resan till Örebro innehöll en hel del glädjeämnen, tack och lov!

Här följer en lista på topp 3:
1.Semeltanten ertappades när hon hade högläsning för sitt sällskap från en lunchmeny (kanske tänkte hon gå in och informera personalen sen... man vet inte!)
2.En manlig kameltå, hett hett!!!
3.Ännu en uggla, bild kommer så småning om =)

Köpte för övrigt en ny sorts fil idag, med ingefära eftersom jag ju hängt upp mig lite på det (också)!
Det va en minst sagt speciell smak och enligt min mening så smakade den öl... eller möjligen blaj, så det åkte raka vägen ner i slasken.


Blajkoncentrat!

Imorgon är det tänkt att jag ska ta ut Lilly på en åktur, även då till Örebro och jag hoppas innerligt att det inte är nått som kommer krångla nu... hon har ju stått och vilat ganska länge nu :S
På tal om vila så börjar det bli dags för mig att planera nattens sovning, har mycket att pyssla med innan avfärden i morgon, mer än vad jag någonsin kommer hinna med hur mycket jag än skyndar mig :P



Kommentarer
Postat av: maritha

Lovar att hälsa i morgon när jag ringer till Anna.

2008-02-13 @ 22:25:40
URL: http://[email protected]
Postat av: allicen

maritha:
Tack snällla! hoppas att allt är bra med dom =)

2008-02-14 @ 17:26:51
URL: http://allicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0